2016-09-07

Första veckan tillbaka på jobbet

Jaha, då har det gått en vecka. Det har varit väldigt lugnt på avdelningen då många av patienterna antingen klarar sig själva, väntar på att få gå hem, eller inte vill träna. Det känns lite tråkigt när det är sådana perioder, men samtidigt vet jag också att det kan vända väldigt fort. Nästa vecka kan jag ha flera stroke-patienter och höft-patienter som kräver mkt rehabilitering, och då kommer jag ha att göra. Men vi får väl se. :-)

Förra veckan började jag spela Grand Theft Auto V igen, och det är så sjukt kul! Det är en bra story, snyggt gjort och det finns en sjukt massa uppdrag och grejer att göra. Jag började om igen härom dagen då jag hade klantat till mig lite och jag gärna ville testa att spela på "rätt" sätt. Så nu längtar jag hem varje dag för att få spela. :-D 3 dagar i veckan har jag ju stallet också så blir inte så mkt spelande som jag skulle önska. Idag skippade jag det. Hjälpte Mikko lite med tvättstugan, lagade mat och tittade på Idol. Går och lägger mig ovanligt tidigt, men jag vill hinna kolla lite Netflix och sticka lite. Hinner ju faktiskt med en del nu när jag tänker på det. Men jag ser verkligen fram emot helgen och sitta och gejma så mkt jag kan och hinner. :-D

Första sjalen för hösten som jag använder; Höstfrost mönster och garn av Limmo-design.


Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar