2016-08-22

Träningsvärk delux!

Igår var jag och Mikko ute i spåret i Ågesta. Jag sprang 3 km och Mikko 6 km. Jag har inte sprungit på nästan en månad nu och det gick si sådär. Började regna ganska ordentligt i mitten, men det var ganska skönt. Jag kom i mål före Mikko så jag stod och inspekterade utegymmet. Jag är inte obekväm för utegym egentligen, men jag kommer ihåg sist jag provade så orkade jag knapt med en enda övning så kändes skönt att få prova när inga var där. :-D Men det gick bra. När man inte har massa olika vikter utan bara lättare eller tyngre så är det lättare att ta ut sig till max. Jag tyckte att jag gjorde det, men samtidigt så gjorde jag inte så mkt utan jag ville som sagt bara prova på. Idag har jag så sjukt mkt träningsvärk i rygg, axlar, armar, benen, ja, hela kroppen. :-D

Snart ska jag till stallet och rida ut tillsammans med Melina. Vi ska satsa på galopp-träning runt åkern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar