2016-09-12

Handledare!

Okej, nu är det tredje terminen som jag ska vara handledare, men första gången helt själv. För någon vecka sedan tyckte jag det kändes lite drygt och var osäker på om jag vill vara handledare nästa termin. Idag var jag på handledarträff på KI i Huddinge då man träffar andra handledare och pratar om vad som gäller nu, och vad som kommer hända kommande terminer. Då påminns jag om hur sjukt roligt det är med studenterna och hur jag knappt kan vänta tills de kommer! Det var spännande att vara i skolan igen och kul att träffa några av mina programmare.

sen åkte jag till stallet. Är sista veckan som de går på sommarbete. Eller rättare sagt; sista dagarna. På torsdag flyttar de hem igen. På ett sätt ska det bli så skönt att inte behöva dra med sadel och massa grejer, ska bli lite kul med stallsysslor igen, men samtidigt är det inte lika bra tillgänglighet till ridhuset. Idag gick det helt fantastiskt bra! Jag var väldigt ridsugen och Bobrov skötte sig exemplariskt. Vi fick till och med höger galopp alla 6 fattningarna. Hoppas att det inte bara var en bra dag utan att vi kanske är på väg framåt! <3 p="">
Bobrov! <3 td="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar