2016-09-10

Avslut på veckan

Vilket avslut på veckan! I torsdags var det ridlektion vilket gick jättebra. På den andra lektionen var de bara 3 personer så jag passade på att rida igen på Bobrov. Och han var SÅ duktig. Det var kul att det gick så bra! Han tog höger galopp två gånger. Det är så tydligt att allt handlar om tajmingen på honom. Om man missar den millesekunden som det handlar om, då tar han fel. Men det märks att han har blivit starkare eftersom han tog galoppen två gånger utan att Lena sprang med långpisken från marken. :D

Bobosj, Bobrovs släkting.

I går, fredag, hade jag stängningen på jobbet, men det var ganska lugnt så jag behövde inte stanna överdrivet länge. Åkte och handlade mat inför helgen och sen hem och lämnade av det hemma och sen åkte jag till Annika. Jag och Julia var bjudna för att fira våra födelsedagar. Annika hade bakat en fantastiskt god tårta. :D Det var jättekul och trevligt att träffa dem och det blev mkt skratt. När jag skulle åka hem verkade det som att det hade hänt något runt stuvsta/älvsjö. Var massor med polisbilar, några som stod på trottoarerna utan blåljus, som att de väntade på någon, flera med blåljus på småvägarna runtomkring och vid korsningen vid älvsjö/huddingevägen stod en pikébil och blockerade och en polis som gick med ficklampa och kollade in i bilarna som kom. Jag blev väldigt ställd för det hände så mkt på en gång. Men jag blev förbivinkad, vilket var skönt. X-D

Nu är jag och Mikko på väg in till stan för att gå på bio och se Sully. Har inte så höga förväntningar men ska bli väldigt mysigt. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar