2015-08-28

Helg igen!

Då var det äntligen fredag igen och jag sitter i skrivande stund i badkaret med bubblor i bad och bubblor i glas. Precis som det ska vara! Det har blivit lite som en helggrej för mig att jag tar min tid för mig själv.

Jobbet är fortfarande lika kul och inspirerande. Flera av mina erfarna kollegor blir imponerade och fascinerade över att jag provar olika saker och olika hjälpmedel som de själva knappt visste fanns i förrådet. :-) det är alltid kul när man gör en bra jobb i sina kollegors ögon. Jag ska även eventuellt hjälpa till att ta några studenter under hösten, termin 4 deras 2 veckor geriatrikpraktik. Det ska bli så sjuuuukt kul!!! det är en som är huvudansvarig men hon kommer inte vara så mkt på avdelningen så då ska jag ändå ta ett ganska stort ansvar. Det är mkt spännande grejer på g på jobbet under hösten och jag känner mig verkligen delaktig.

Nu ska jag bubbla vidare. Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar