Hej!
Tack för ditt mail!
Du har köpt en produkt där reparation/service och support handeras av tillverkaren själva eller deras utvalda servicepartner.
Felanmälan gör du via 08-7525630
De ger dig vidare information om hur serviceärendet går till.
Vi ställer gärna upp med förbetald fraktsedel om du vill skicka in produkten direkt till tillverkare/serviceverkstad, om dessa inte tillhandahåller det.
Och det lät ju bra. Så jag ringde dit idag och efter en massa knappande på menyval för att komma till rätt support fick jag prata med en Nicklas. Och han var jättetrevlig och han berättade att det är inget man kan göra åt det utan jag måste kontakta min återförsäljare och se om jag kan få den utbytt. Aha... Men då berättade jag att jag redan hade gjort det och att de sade att jag skulle kontakta Microsoft. Men han förklarade varför och jag ringde till Dustin home. Och vet ni vad de sa där?? Jo, jag måste ringa till Microsoft för det är inget som de kan stå för. Jaha..... Liten suck.... Så jag ringde till Microsoft igen och förklarade allt igen för samma Nicklas. :-D Och han svarade.. m-hm... Det var allt. Men sedan frågade han en massa saker om kontaktuppgifter och liknande och sade att jag fick vänta lite så skulle han se vad de kunde göra. När han kom tillbaka sade han att jag får en helt NY! Och jag kommer troligtvis inte behöva skicka in den gamla... Så då kommer jag ha två! Myspysigt! Och om den inte har kommit inom 15 arbetsdagar ska jag ringa dit igen. Hoppas den kommer!
Nu kom mamma hem. Ha det bra så länge! :-D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar